Společenství vlastníků Otradovická 735, 736, Praha 4

... báječní sousedé pod jednou střechou

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma
Společenství vlastníků Otradovická 735, 736, Praha 4

nefunkční ventily před vodoměry

Email Tisk PDF

V listopadu plánujeme provést opravu vadných ventilů před vodoměrem.

Prosím, vyzkoušejte své ventily a v případě, že v tabulce chybějí, dejte výboru informaci s číslem bytu buď emailem nebo jinou textovou zprávou na 774 594 201 nejpozději do 30.10.2025.

Děkuji, Jakub Sýkor, předseda výboru.



ventil před vodoměrem je bezproblémově funkční


ventil před vodoměrem je bezproblémově funkční
Dům Byt Studená voda Teplá voda
Dům Byt Studená voda Teplá voda
735 1


736 1 NE NE
735 2


736 2 NE NE
735 3


736 3
NE
735 4


736 4 NE NE
735 5


736 5 NE
735 6


736 6

735 7


736 7
NE
735 8


736 8

735 9 NE NE
736 9

735 10


736 10

735 11 NE NE
736 11
NE
735 12 NE NE
736 12

735 13
NE
736 13 NE
735 14
NE
736 14 NE
735 15


736 15

735 16 NE NE
736 16

735 17


736 17

735 18


736 18
NE
735 19
NE
736 19

735 20


736 20 NE NE
735 21


736 21 NE NE
735 22
NE
736 22

735 23 NE NE
736 23

735 24 NE NE
736 24

735 25


736 25 NE NE
735 26


736 26

735 27
NE
736 27 NE NE
735 28


736 28

735 29


736 29

735 30


736 30

735 31


736 31 NE NE
735 32


736 32

735 33


736 33 NE NE
735 34


736 34

735 35


736 35

735 36


736 36


Aktualizováno Sobota, 01 Listopad 2025 20:08
 

Vítejte na stránkách společenství

Každý vlastník jednotky v domě má právo nechat si zřídit účet pro přístup do zaheslovaných částí stránek. Veřejně bude prezentováno jen málo informací, jako je například kontakt na výbor SVJ. Po přihlášení budou přístupné zápisy výboru a kontrolní komise a důležité dokumenty jako stanovy atp.

Pro zřízení přístupu na stránky kontaktujte Jakuba Sýkoru (736/36 nebo 774 594 201 nebo vybor zavináč otradovicka tečka cz). Nezbytnou podmínkou pro zřízení přístupu je funkční emailová adresa.

Chcete se dozvědět, že se změnila titulní stránka tohoto webu? Zaregistrujte si stránku například ve službě sken.io !

 

Průkaz energetické náročnosti budovy

Email Tisk PDF

Vážení vlastníci,
  pokud pronajímáte nebo prodáváte byt, budete potřebovat PENB. Zde jej můžete stáhnout.

Prilohy
DOWNLOAD_THIS_FILE_S02-07-23240 PENB Otradovická_final_Epodpis.pdf[ ]363601 Jakub Sýkora6138 Kb6819 Staženo11.12.2023 17:03
Aktualizováno Pondělí, 11 Prosinec 2023 17:04
 

Často kladené dotazy

Email Tisk PDF

Často kladené dotazy a odpovědi na ně:

  • Můžete mi zřídit přístup na webové stránky?
  • Prodávám byt, potřeboval bych...
    • většinu informací a dokumentů, které potřebujete pro realitku nebo nového vlastníka najdete na našich webových stránkách, pokud je ještě nemáte
    • požádejte výbor písemně o vystavení o závazcích vůči společenství pro nového vlastníka
    • přečtěte si stanovy a prohlášení vlastníka, než budete byt dávat do prodeje - budete lépe vědět, co a v jakém domě vlastně prodáváte a nový vlastník se nebude tolik divit. Poskytněte zájemcům maximum těchto informací
    • ve smlouvě výslovně sjednejte, za které kalendářní měsíce budete ještě hradit zálohy na služby a za které tedy obdržíte vyúčtování
    • sdělte výboru svoje nové kontaktní údaje, aby s Vámi mohl vyřešit vyúčtování za poslední rok
    • přečtěte si následující odstavec a koordinujte s kupujícím
  • Kupuji byt v domě, co mám dělat?
    • v první řadě tuto skutečnost oznamte co nejdříve (třeba emailem) společenství vlastníků a vyplňte evidenční list, který je pro nás takovým základním informačním dokumentem. Na základě něho Vám zřídíme přístup na webové stránky, vystavíme předpis záloh za služby apod.
    • s původním vlastníkem se dohodněte na způsobu rozdělení vyúčtování za probíhající rok. Pokud jej budete chtít rozdělit, určete do kterého měsíce se bude na původního a od kterého měsíce na nového vlastníka. Dělení měsíců neakceptujeme. V případě, že dohodu neobdržíme, provedeme vyúčtování v souladu se zákonem na posledního známého vlastníka v daném roce. Původní vlastník by Vám také měl předat potvrzení o závazcích vůči společenství a průkaz energetické náročnosti budovy
    • přečtěte si prohlášení vlastníka a stanovy - alespoň zběžně (což bystě měli každopádně udělat ještě před samotnou koupí bytu)
    • datum nabytí jednotky prosím doložte kopií výpisu z katastru - stačí elektronicky - abychom věděli k jakému datu přešlo vlastnictví
  • Všiml/a jsem si něčeho rozbitého, nefunkčního, případně mám dotaz k fungování nějaké věci v domě, nerozumím vyúčtování...
    • nejlepší je poslat email nebo vhodit lístek do schránky SVJ v domě 736. Často se stává, že potkáte někoho z výboru nebo kontrolní komise a sdělíte mu to ústně - není to úplně šťastné - každý z nás má i jiné zaměstnání či volný osobní čas a stává se, že pak dotaz nebo připomínka zapadne, a to je škoda. Na písemnou připomínku reagujeme vždy (pokud víme, kdo ji psal). Také je možné se zastavit na schůzi výboru v kanceláři v 8. patře, kde se scházíme zpravidla každou druhou středu od 19:00. Přesné datum je vždy napsáno v posledním zápisu výboru. Pokud věc nesnese odkladu, zavolejte předsedovi. Kontakt je k dispozici na webových stránkách.
  • Soused dělá něco, co se mi nelíbí, co mě rozčiluje atp.
    • Asi nejhloupější, co je možné udělat, je nedělat nic a akumulovat v sobě vztek. Předně za sousedem zajděte a pokuste se domluvit osobně na možném lepším vzájemném soužití. Pokud to není možné, zkuste kontaktovat písemně výbor s popisem problému nebo se zastavte na na schůzi výboru v kanceláři v chodbě v 8. patře, kde se scházíme zpravidla 1x za 14 dní. Přesné datum je vždy napsáno v posledním zápisu výboru. Pokud výbor shledá, že je v dané věci schopno společenství konat (např. je porušován zákon), pokusí se zjednat nápravu. Ve většině případů se snaží výbor působit jako mediátor sporu - tedy najít pro obě strany akceptovatelné řešení. Nejsme fanoušky anonymních pranýřovacích dopisů na nástěnce.
  • Došlo ve změně počtu osob, příp. mám nový telefon, email, číslo účtu atp.
    • vyplňte nový evidenční list ihned, jakmile ke změně dojde a doručte ho výboru emailem nebo písemně do schránky. Zajistíme vyhotovení noveého předpisu záloh, pokud to bude nutné a změny zaevidujeme v databázi vlastníků.
  • V domě je akutní havárie - někde teče voda apod.
    • okamžitě se pokuste zjednat nápravu vlastními silami (uzavření uzávěrů stoupaček atp.), aby bylo co nejvíce zamezeno vzniku škod
    • pokud se náprava nedaří, nebo nevíte jak, volejte předsedu výboru nebo zvoňte na jeho byt
    • pokud se nedovoláte předsedovi ani nezastihnete nikoho jiného, kdo by Vám pomohl, zavolejte asistenční službu naší pojišťovny

      (řeší zdarma výjezdy na haváriích na společných částech domu)
      Kontakt na asistenční centrálu:
      841 114 114,
      nepřetržitě, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    • v ostatních případech pomůže havarijní dispečink firmy Bytoservis tel. 241 41 41 41, 241 41 22 22, 605 42 42 42
  • Chtěl bych rekonstruovat byt, co mám udělat?
    • v řadě první kontaktujte výbor a seznamte jej s plánem rekonstrukce - výbor udělí doporučení a dobré rady ze zkušeností z předchozích akcí a poskytne půdorysy a kladecí plány domu
    • v druhé řadě navštivte odbor výstavby MČ Prahy 12, kam spadáme a předjednejte si, jaká všechna povolení a schválení budete potřebovat od úřadu
    • na základě prvních dvou stanovte termín rekonstrukce a domluvte se aspoň s nejbližšími sousedy, jaké pracovní časy jsou pro ně akceptovatelné a pokuste se najít rozumný kompromis
    • před zahájením rekonstrukce vyvěste na nástěnku informaci pro všechny obyvatele domu, kde je seznámíte s plánovanou délkou prací a číslem bytu, kde se akce budou odehrávat
    • V případě, že budete jakkoliv zasahovat do společných částí domu (okna, dveře, stoupačky, topení, vodoinstalace, teplotní čidla, domácí telefony, přívod el. do bytu, televizní zásuvka, apod.) je nutné vždy nechat odsouhlasit výborem.
  • Potřebuji změnit popis zvonku nebo schránky
    • napište výboru nebo vyplňte evidenční list a výbor úpravu zajistí. Nejhorší možností je pokusit se o výměnu pomocí izolepy, lihové fixy atp.
  • Nejede výtah
    • zkontrolujte čistotu spodní drážky u šachetních i vnitřních dveří, zda ji neblokuje kamení, písek či jiný nepořádek.
    • v ostatních případech je třeba volat servis výtahů - zajistí po Vašem upozornění výbor
  • Potřebuji další čip od domu ev. čip jsem ztratil
    • zastavte se na nejbližší schůzi výboru a vezměte si s sebou 165 Kč za čip. Pokud to nesnese odkladu, volejte předsedovi.


Aktualizováno Sobota, 04 Prosinec 2021 21:47